wtorek, 29 listopada 2016

Kremowe Serum do ciała odżywcze. Bielenda (płatki owsiane i olej lniany)

W zasadzie nie trzeba mnie przekonywać za bardzo do zakupu kosmetyków. Uwielbiam patrzeć na nowości na półkach. Owocuje to tym iż w  ciągu paru minut mam połowę koszyka wypchanymi kosmetykami. Jestem ciekawa czy Wy też tak macie ;) ?
Oczywiście gdy zobaczyłam to cudo, kremowe serum z olejkiem lnianym nie trzeba mnie było długo namawiać. Balsam pachniał pięknie już w sklepie, nie mogłam się powstrzymać i już w sklepie nałożyłam sobie go na rękę. I oczywiście zakochałam się w nim do grobowej deski tzn, do następnego balsamu ;)



Mam suchą skórę  to pewnie już nie którzy z Was wiedzą, tak zamiast dbać o nią w młodości i odpowiednio nawilżać, to ja oczywiście nie. I teraz mam za swoje. Poszukując balsamu idealnego,  produkt musi spełniać parę warunków. 

Musi :

*nawilżać moją skórę na długie godziny ( a to nie jest takie łatwe )
* musi się szybko wchłaniać i nie pozostawiać na skórze tłustej powłoki
* musi pięknie pachnieć
* opakowanie dobrze by było zrobione na kształt małego słoiczka
* dobrze by było jak najbardziej naturalne
* lubię kremowe balsamy
* cena






Myślę iż to lista taka dla każdej z nas. Jestem pewna iż dopisałybyście do niej jeszcze z parę podpunktów jednakże te są dla mnie najważniejsze. Kremowe Serum od firmy Bielenda po raz kolejny zdobył miano najlepszego balsamu. Ja nie wiem jakie oni robią kosmetyki, że raz po raz jestem z nich tak zadowolona :)




Balsam jest kremowy, bardzo ładnie i szybko się wchłania nie pozostawia tłustej powłoczki,  Skóra jest nawilżona, i w miejscu w którym się wchłania powstaje uczucie chłodu i przyjemnej ulgi. Pięknie pachnie owsianką i słodyczą. Ale to nie jest denerwujące co jest dość ważne. Jedyny minus jest za opakowanie. Jest ono w kształcie tuby. Nie cierpię kiedy kosmetyk się kończy a ja muszę na siłę jeszcze wyciskać z niego resztki. Wolałabym by było w słoiczku, może być nawet w plastikowym.
Jestem w stanie przymknąć oko na to jeśli naprawdę lubię kosmetyk. A tak jest właśnie w tym przypadku.
Cena około 13.00 zł * bez promocji.


Polecam bardzo serdecznie, jestem pewna iż serum podbije Wasze serca tak jak podbił moje.
Brawo Bielenda !!!

16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te serum :)
    Super blog! Zostaje tu na dłużej <3
    Zapraszam do mnie www.pauladowlasz.blogspot.com
    Pokazuję jak schudłam 40 kg i pomagam innym. Dużo przepisów, motywacji & inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Paula :) Dziękuje bardzo za miłe słowa. Już się do Ciebie wybieram, szukałam właśnie bloga z dużą ilością zdrowych przepisów :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście takie balsamy powinny być w słoiczkach, bo taka tubka mnie nie przekonywuje. balsam ciekawy, a do kosmetyków Bielenda zaczynam się przekonywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdecydowanie te tuby nie są praktyczne.Polecam Ci na początek krem do rąk z firmy Bielenda. Jeden z najlepszych jakie miałam :) !! Kosztuje on nie całe 5,00 zł, więc nawet jeśli ci się nie spodoba to nie będziesz stratna :) pozdrawiam i dziękuje za wizytę i komentarz

      Usuń
  4. Do oleju lnianego nie trzeba mnie przekonywać. Jesli trafie na niego w sklepie to kupię :) Tak samo jak Agu Wróbel uważam ze lepsze są słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że lepsze byłby słoiczki.Marzą mi się z grubego kolorowego szkła. Ahhh. Ale pomijając tą tubę produkt na piątkę :) Polecam ci serdecznie

      Usuń
  5. Ciekawy produkt jeszcze go nie miałam :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie musisz go sobie sprawić :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Przy najbliższym wypadzie do sklepu na pewno poszukam go na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obowiązkowo kochana :) na pewno się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  7. ojej wydaję się ciekawe :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest jeszcze lepszy:) POLECAM GORĄCO :)

      Usuń
  8. To mi się podoba :) Dobry produkt w przystępnej cenie . Bardzo przydatna recenzja .Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry produkt w świetnej cenie :) Oby firma nic nie zmieniała...:)

      Usuń
  9. przekonałaś mnie chyba zmienię balsam :)

    Zapraszam również do siebie http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)Ja też swój "stary" balsam odłożyłam na półkę i teraz już tylko ten :) kurcze zaraz mi się tuba skończy :)!!!

      Usuń