poniedziałek, 14 listopada 2016

Coconut Body Milk, balsam kokosowy. 100% Naturalne składniki Eco Tan

W  poszukiwaniu idealnego balsamu spędziłam dużo czasu. Tymczasem chciałam zaprezentować balsam który trafia na moją listę ulubionych balsamów. W poście poniżej przedstawię Wam powody dla których tak uczyniłam. 


Większość firm kosmetycznych ma w swojej ofercie balsamy, i nie ma w tym nic dziwnego. Jednakże zawsze byłam w stanie wykazać dlaczego mi się nie podoba, lub co trzeba by było zmienić w balsamie tak by był on idealny. A to opakowanie było nie takie. A to balsam był za gęsty/rzadki. Że nie wspomnę o tym, że parę godzin po nałożeniu go na ciało, moja skóra powracała do stanu z przed posmarowania. Czyli sucha ...

O składnikach zawartych w balsamach już nawet nie chce pisać.. Czasami bałam się sprawdzać co tam się znajduje :) 


Balsam kokosowy z firmy Eco Tan wzbudził moje zainteresowanie z trzech powodów : 

* Intensywne nawilżanie
* Organiczny , zrobiony z naturalnych składników 
* Dla ciała, rąk i twarzy


Napisałam do firmy Eco Tan z zapytaniem czy nie przesłali by mi tego produktu wraz z Himalajską solą z postaci peelingu do spróbowania. Otrzymałam pozytywną odpowiedz i po kilku dniach miałam swój balsam na półce. Dostałam go z jakieś 2 tygodnie temu, i tak się do niego przyzwyczaiłam, że zapomniałam napisać o nim recenzję :) 

Zacznę od początku. Balsam ma kolor biały i to co mi się w nim zainteresowało  już na samym początku to brak zapachu. Jak to kokosowy balsam bez zapachu kokosu ? Doczytałam,że kokos owszem był użyty do produkcji, ale nie po by pachnieć, ale po to by m.in nawilżyć. Wspaniale pomyślałam. 
Następną ciekawą rzeczą jest konsystencja. Firma Eco Tan uparła się by zrobić go bardzo wydajnym. Tak bardzo iż jedna porcja ( jedno pompnięcie - balsam ma pomknę ) starczało mi na początku na jedną całą i na połowę drugiej. Dopiero za drugim razem dociskam pompkę do połowy i to jest jedna porcja która starcza na moją jedną nogę. Wchłania się expresowo pozostawiając skórę jedwabiście gładką i bardzo dobrze nawilżoną. Zrobiłam eksperyment użyłam balsam rano na całe ciało i wieczorem przed samym prysznicem sprawdziłam jak wygląda moja skóra. Była gładka i nawilżona  tak bardzo jakbym ją nawilżała przed chwilą a nie po 12 godzinach. 

Zapraszam na stronę Eco Tan by poczytać więcej o balsamie



Wspaniale uczucie towarzyszyło mi cały dzień. Składniki są w 100 % naturalne co jeszcze bardziej powoduje,że moje uczucia są bardziej niż entuzjastyczne. Firma Eco Tan nie testuje na zwierzętach.
Bardzo szybki i miły kontakt z firmą to dodatkowy plus. Polecam bardzo serdecznie i zapraszam  jeszcze raz na stronę firmy Eco Tan.

Polecam serdecznie





6 komentarzy:

  1. Również mam problemy ze znalezieniem odpowiedniego balsamu, moja skóra jest bardzo wymagająca. Zazdroszczę osobom, które po zastosowaniu pierwszego lepszego produktu będą usatysfakcjonowane. Najbardziej nie lubię tego gdy balsam długo się wchłania, zostawiając nieprzyjemną oleistą warstwę na skórze. Chyba naprawdę będę musiała kupić produkt, który polecasz, zainteresował mnie. Uwielbiam balsamy z pompką, dzięki temu są bardziej wydajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego uważam że ten balsam jest także dla Ciebie :) Szybko się wchłania,i nie pozostawia oleistej warstwy. Pięknie nawilża, a skóra naprawdę jest nawilżona :) Polecam

      Usuń
  2. Sama też miałam problem z znalezieniem dobrego balsamu, ale ten balsam jest mi najbardziej odpowiedni, więc polecam!

    Zapraszam do mnie na KONKURS
    nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest. Jest wspaniały. Polecam z całego serca :)

      Usuń
  3. bez zapachu kokosa? to co za balsam kokosowy? ja nie mogę znaleźć odpowiedniego balsamu, ciężko jest znaleźć odpowiedni dla mnie, a mam sucha skórę więc musi być taki który bardzo dobrze nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest jeden z plusów. Nie każdy lubi zapach kokosu, ale nawilżanie ma dzięki temu na piątkę. Ja mam chyba najbardziej wysuszoną skórę na świecie;) więc używam go dalej

      Usuń