piątek, 21 października 2016

Bielenda MAKE-UP fluid matujący MATT -Opinia

Dostałam próbkę tego fluidu od mojego męża. I zaraz wcisnęłam ją w kąt, nie byłam przekonana czy to dobry pomysł. Skoro firma nie jest mi znana to może lepiej nie próbować... 
Jednakże moja kobieca ciekawość zwyciężyła i już po chwili rozcinałam jednorazowe opakowanie.
Wcześniej nałożyłam tylko krem na twarz, byłam ciekawa w jaki sposób ten podkład poradzi sobie z moją mieszaną cerą.



Co mnie urzekło w tym podkładzie ? Jego konsystencja. Delikatna, aksamitna, bardzo łatwo się go rozprowadza. Do tego ładnie i szybko się wchłania pozostawiając cerę prawie idealną. 


Jest bardzo wydajny więc wystarczy tylko mała porcja by równomiernie  nałożyć ją na twarz. Jest to świetny produkt dla kobiet z cerą tłustą, bądź mieszaną. Bardzo dobrze matuje dzięki czemu się nie "świecisz" poprawia jej odcień, tuszuje niedoskonałości i lekkie zmarszczki. I najważniejsze nie zbiera się w zagłębieniach w skrzydełkach nosa. 


Na zdjęciu makijaż wykonany kosmetykami : rzęsy- Estee Lauder (opinia na blogu) fluid Bielenda podkład matujący MAT nr 1, usta Wibo Juicy Color Lipstick. 

Podkład utrzymuje się na twarzy około 6-7 godzin. Po tym czasie nie zauważyłam by moja cera była obciążona, nie było na niej grudek, ciemniejszych bądź jaśniejszych plam. Po takim długim czasie moja cera zachowała swoją świeżość. Opakowanie wygląda ładnie i estetycznie. Cena podkładu jest śmiesznie niska w stosunku do tego co jest w środku ( około 12 zł ) 
Jedyny minus polega na tym iż do wyboru są tylko 3 odcienie. Ja lubię bardzo naturalne i stąd mój wybór (odcień nr 1) 


Polecam bardzo serdecznie :)  

12 komentarzy:

  1. Właśnie ostatnio chciałam go kupić na promocji w Rossmanie, ale obawiałam się, że na mojej tłustej cerze nie wytrzyma. Szkoda, że go wtedy nie wzięłam, bo wygląda naprawdę ładnie na twarzy! :)
    Mój kanał na yt ♥
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię bardzo serdecznie:) Szkoda, bo on w promocji kosztował ostatnio jakieś - 6 zł:) Myślę, że w najbliższym czasie znów będzie dostępny w atrakcyjnej cenie :) Dziękuje Ci za miłe słowa. Zdecydowanie odwiedzę i kanał na yt i Twój blog. Miłego weekendu :)

      Usuń
  2. Dla mnie niestety podkłady tej firmy mają zbyt ciemne kolory.
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh no właśnie i w tym jest problem (jedyny) oni mają tylko 3 odcienie.. Nie rozumiem czemu tylko trzy. Dziękuje za wejście, i pozostanie komentarza :) Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego weekendu:)

      Usuń
  3. Witam, ja podobnie zaczęłam przygodę z tym podkładem i jestem mega zadowolona. Zawsze kupowałam podkłady z wyższej półki i nigdy z żadnego nie byłam tak zadowolona jak z tego a przy tym cena jest bardzo atrakcyjna. Pozdrawiam serdecznie życzę miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Używałam wcześniej podkładu firmy Loreal ( cena jakieś 60 zł) Maybeline ( ok. 50zł)
      i byłam zadowolona, ale cena dla mnie stanowczo za duża. A tu proszę i cena atrakcyjna i bardzo dobry produkt. Pozdrawiam i także życzę miłego weekednu :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Szkoda,ale jestem pewna, że masz w swojej kosmetyczce ulubiony fluid :) ;)

      Usuń
  5. Nie wiedziałam że Bielenda ma podkłady. Fajnie. A ta cena! 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena to taka wisienka na torcie :)Polecam i przesyłam pozdrowienia. Miłego weekendu:)!!

      Usuń