sobota, 19 listopada 2016

Tylko dla bloggerek obserwujących bloga :)

W podziękowaniu moje miłe Panie, za to że jesteście, odwiedzacie mnie i komentujecie mam dla Was małą niespodziankę. 

Piszę właśnie serię artykułów poświęconych ikonom mody i urody :) !! O kim mowa : m.in o : 

Coco Chanel, Helena Rubinstain, Elizabeth Arden... Dowiedziałam się bardzo wielu ciekawych informacji. Które spowodowały u mnie nie mały zamęt w głowie. 


Pierwszy artykuł o Coco Chanel, udostępnię na wszystkich blogach na których jestem obecna. Następne już tylko będą dla Was :) 


Obserwujcie kochane Panie :) 

2 komentarze:

  1. super pomysł! z przyjemnością poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa inicjatywa, podoba mi się dodanie odrobiny historii do urodowego bloga :D bajka! Genialnie to wygląda, o kobietach, dla kobiet, będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń