piątek, 25 listopada 2016

Beauty Mask- Perfecta. Maseczka na twarz, szyję i dekolt

Witam bardzo serdecznie :) 

Na początku chciałam przeprosić za to iż pokazuje Wam próbkę produktu, ale nie całe opakowanie. Bardzo proszę przeczytajcie mojego posta a dowiecie się o powodach dla których postanowiłam tak uczynić. 



Wybrałam próbkę bo nie chciałam po prostu zainwestować źle pieniędzy. Ostatnie moje maseczki były najdelikatniej mówiąc do niczego. Więc teraz postanowiłam kupić próbkę a potem całe opakowanie. Maseczka z firmy Perfecta przekonała mnie do siebie rysunkiem jabłka  oraz informacją iż jest ona przeznaczona dla skóry normalnej , tłustej i mieszanej.  Dodatkowe plusy : Kwas AHA plus sok z aloesu. 



Otworzyłam opakowanie, w środku znalazłam białą kremową substancję o przepięknym zapachu jabłka. Nałożyłam na ówcześnie oczyszczoną twarz małą warstwę maseczki omijając strefę pod oczami. Moje zaskoczenie tym produktem wystąpiło od razu. Bardzo przyjemnie mi się nakładało ją na twarz, szyję i dekolt. Maseczka bardzo ładnie pachnie ( jak już wspomniałam wcześniej ) szybko się wchłania pozostawiając cerę nawilżoną, odżywioną i elastyczną. Co jeszcze mnie urzekło ?

Pomimo iż maseczka bardzo ładnie nawilża twarz, nie pozostawia na niej tłustej powłoki. Moja skóra się nie błyszczała ( tak jak obiecywał producent ) Doczytałam, że w skład jej wchodzi : sok z aloesu, łagodząca alantoina, a także wyciąg z orzeszków makadamia. Ten ostatni dodatek regeneruje i odżywia skórę nadając jej zdrowy wygląd. 

Jestem zachwycona tak bardzo iż na 100 procent kupie całe opakowanie. Jedyny żal jaki mam to taki iż tą maseczkę można używać tylko 2-3 razy w tygodniu ja bym ją stosowała codziennie co najmniej dwa razy w ciągu dnia :) 

7 komentarzy:

  1. Nie przepadam za maskami Perfecty, bo większość z nich ma w sobie parafinę lub jej pochodne. Z tego co widzę na zdjęciu ( bo niestety słabo widać skład :( ) ta również w sobie parafinę, dlatego wiem, że jej nie kupię, bo niestety parafina to jeden z najgorszych składników dla mojej tłustej, zapychającej się buzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również używałam tej maseczki i podobała mi się jej przyjemna konsystencja i owocowy zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam masek z tej firmy i byłam zadowolona, natomiast ta nie jest dla mnie ponieważ nie posiadam ten typ cery. ale zapach jabłka musi być fajnym elementem pielęgnacji ;) zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie słyszałam o tej maseczce, ostatnio mam ten sam problem co Ty! Cały czas trafiam na buble. Dobrze zrobiłaś kupując próbkę. Ten zapach musi być nieziemski, kocham jabłka. Podoba mi się to, że po jej aplikacji nie ma uczucia tłustej skóry. Z pewnością ją kupię! :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Działanie dobre, piękny owocowy zapach, cóż czego chcieć więcej przy okazji zakupów z miłą chęcią ja przygarne i wypróbuje.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji wypróbować tej maseczki,kiedyś z pewnością ją przetestuje :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelakie maseczki, także myślę, że ta przypadła by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń