wtorek, 15 listopada 2016

Maybelline, Dream Satin Liquid (Podkład satynowy nr 010 IVORY )

Uwielbiam testować nowe kosmetyki, podkład Maybelline jest w mojej kosmetyczce już od paru dobrych miesięcy.  Moją sympatię zdobył szybko , może nawet zbyt szybko. Już po pierwszym razie wiedziałam, że będzie nas łączyła miłość, może nie od pierwszego spojrzenia, ale na pewno od pierwszego dotyku.



Podkład ma bardzo ładne opakowanie. Szklana buteleczka idealnie mieści się w ręce jak w mojej kosmetyczce. Dozownik jest wygodny i nie zacina się przy używaniu. Jedna porcja starcza na całą moją twarz. Rozprowadzenie go nie jest trudne, co więcej po wtarciu go w twarz na palcach i wytwarza się uczucie,  dużej delikatności - satyny. Bardzo szybko się wchłania, pozostawiając na twarzy piękny kolor, bez grudek, bez smug. Idealnie się rozprowadza samymi palcami. Co więcej w nawet dwie, trzy warstwy nie powodują iż skóra jest obciążona, ładnie nawilża. 


Dla mnie duże znaczenie ma fakt iż puder wytrzymuje na twarzy dobre 10 godzin. Szczególnie teraz w sezonie zimowym gdy chodzimy z szalikiem okręconym okół szyi, nie pozostawia on śladów ani na moim ulubionym czarnym szaliku, ani na czarnej kurtce. Nie muszę pisać jak to ogólnie wygląda nie estetycznie i nie chlujnie. Na szczęście nie ma tutaj tego problemu.

Oto Ja, na twarzy mam tylko podkład Maybelline Dream Satin Liquid nr 010 Ivory

Jestem z niego bardzo zadowolona i jestem pewna, że kupię go jeszcze nie jeden raz. Jedyna, rzecz która mnie trochę drażni to cena. Ja rozumiem, że firma Maybelline ma wyrobioną markę na rynku, że mają dopracowane kosmetyki. Wszystko to rozumiem, tylko myślę iż niższa cena spowodowała by to iż po ten świetny produkt sięgnęło by więcej kobiecych rąk. 



Polecam BARDZO serdecznie.

5 komentarzy:

  1. na razie mam jeden podkład z Maybelline, który bardzo lubię. Ten jakoś mnie nie zaciekawił ;) ale fajnie, że Ty go polubiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten bardzo serdecznie :) Będziesz zadowolona z tego podkładu :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń