poniedziałek, 10 października 2016

Balsam, Peeling, Mgiełka i Balsam do ust- The Body Shop, opinia

Witam serdecznie :)

Z moją suchą skórą muszę zwracać szczególną uwagę na kosmetyki których używam. Do szału doprowadza mnie kiedy czytam: balsam dla suchej skóry, a tak na prawdę po godzinie moja skóra znów jest sucha...

Z kosmetykami The Body Shop spotkałam się mieszkając swego czasu za granicą naszego kraju.
I co tu dużo ukrywać większość próbowanych przez mnie specyfików zdobyła moje uznanie.
Dziś chciałam zaprezentować Państwu moją ulubioną serię : kokosową.




Wiem, co większość z Was pomyśli : Ja nie lubię słodkich zapachów. Wiecie co, Ja też nie :)
Zapach jest słodki, ale nie jest tak intensywny by odrzucać.

Na zdjęciu mamy (od prawej) peeling do ciała (gruboziarnisty) 
mgiełkę, oraz balsam do ciała. Okrągłe maleństwo to balsam do ust.

Peeling do ciała jest rewelacyjny. Łatwo się go nakłada, konsystencja jest w sam raz ( nie za rzadka i nie za gęsta) 
Po spłukaniu moja skóra pozostaje gładka przez długie godziny. Można go także używać jako peeling to stóp.

Balsam w tym wydaniu -okrągłym pudełku- jest dość gęsty i być może nie zdobędzie za dużego uznania bo trzeba go wetrzeć w skórę. Jeśli wolicie balsamy o lżejszej konsystencji, można kupić je w butli z pompką. Świetnie nawilża, ładnie pachnie ( nie za mocno) 

Mgiełka jak mgiełka, ładnie pachnie na chwilę. Miałam ją w zestawie, więc używam ale na zakup jej samej nie wiem czy bym sie zdecydowała. Nie jestem fanką mgiełek.

Balsam do ust jest świetny. Podobnie jak balsam do ciała ma gęstą kremową konsystencję. Ładnie nawilża usta, pozostawiając na nich delikatną warstwę ochronną i ten kokosowy uwodzicielki zapach...


Polecam bardzo serdecznie :) 




6 komentarzy:

  1. z TBS miałam masełko do ciała - kochałam je!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które miałaś:)? Dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. bardzo lubię zapach kokosa, a z The Body Shopmiałąm kiedyś tylko jedno masełko moringa

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie ten produkt jest dla Ciebie. Polecam Ci bardzo serdecznie i dziękuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na serię kokosową mogłabym się skusić, ponieważ uwielbiam wszystko o tym zapachu :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spodobał by Ci się ten zestaw :) Byłam na blogu,będę obserwować. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń