niedziela, 4 grudnia 2016

Brand Sabbath- Nowy portal społecznościowy. Opinia

Wszystko rozpoczęło się w tamtym tygodniu, w skrzynce czekała na mnie wiadomość od jednego z administratorów nowego społecznościowego  portalu. 



"....  Brand Sabbath to wciąż powiększana baza ludzi takich, jak Ty, gotowych na przyjmowanie zleceń i prowadzenie kampanii reklamowych, jak również tych, których połączyła pasja i jedna branża!

Tworzymy grupę i jednocześnie portal społecznościowy, by w jednym miejscu każdy miał szanse na wzbogacenie swojej publiczności, a także, by oglądający mieli większy dostęp do nowinek i poznania Was! "


                                                    http://brandsabbath.com/

Byłam z dnia na dzień coraz bardziej zainteresowana o co chodzi w tym nowym portalu ? Przecież mamy Facebooka, Instagrama i Twittera,czy na prawdę potrzebujemy następnego portalu ?
Oczywiście, że nie ... ALE jeśli na tym portalu będziemy mieli szansę na zarobek, na reklamowanie się potencjalnym zleceniodawcą ?

Pierwszego grudnia grupa ochotników (w tym oczywiście JA) otrzymało możliwość przetestowania strony. Rejestracja potrwała tylko chwilę i była dość podobna do rejestracji w innych portalach społecznościowych. 

Już po chwili byłam na głównej stronie Brand Sabbath, która mniej więcej przypominała stronę na Facebooku z tą różnicą,że nie było na niej aż tak dużo zbędnych informacji. Które strasznie mnie czasem irytują.
Dodałam pierwszy post i doczekałam się kilku lajków i paru próśb o pozwolenie na obserwację mojego konta.(Kolejny plus to taki, że mamy wpływ na to kto nas obserwuje) Dodałam jeszcze jeden post i jeszcze jeden i zanim się nie obejrzałam wrzuciłam chyba z połowę tego co mam na blogu :) !!

Zrzut z strony BS dzięki uprzejmości administratora. Szczęśliwie mój post jest pierwszy od lewej.
http://brandsabbath.com/

Bardzo podoba mi się fakt iż zdjęcia można wrzucać naprawdę duże! nie trzeba ich obrabiać w specjalnym programie (tj na instagramie) można zdjęcia lubić, dodać fajnego bloga do obserwowanych (jak pisałam wyżej) udostępnić post, poznać nowych ludzi, dodać znajomych.... Opcji jest dość sporo jak na początek. I wszystko na przejrzystej szacie.

Na początku trochę się gubiłam, ale gdy już poznałam możliwość brand sabbath nie mogłam się oderwać !! 
Wisienką na torcie jest fakt iż na stronie będą ( najprawdopodobniej od stycznia) takie opcja jak giełda i portfel - o co w tym chodzi ? :

Firmy będą wyceniać, ile możesz zarobić na jednym widzu oraz zalecać, jak ma wyglądać sama reklama. Stawiamy mocny nacisk na powstanie zawodu bloger i na rzetelne i obiektywne ocenianie produktów! Każde zlecenie będzie dobrowolnie przez Ciebie wybierane! Co więcej, nie liczy się dla nas wielkość i etap prowadzenia Twojego bloga, nawet zaczynając można zarabiać :)

Czy muszę kogoś jeszcze przekonywać do rejestracji :) ? 
- Oczywiście, że nie - tak więc w imieniu swoim i 
administratorów bardzo serdecznie zapraszam do bezpłatnej rejestracji i do bezpłatnego korzystania z portalu. Nawet jeśli nie uda mi się nic zarobić, to poznam grono ciekawych ludzi, i spędzę miło czas. 

Ja już jestem kto do mnie dołącza ??


1 komentarz: