wtorek, 8 listopada 2016

Bielenda. Nawilżający płyn micelarny - mój ulubiony.

Od momentu gdy w drogeriach pojawił się płyn micelarny. mogę powiedzieć iż jestem jego fanką. 
Zawsze mnie denerwowało, że do zmycia makijażu potrzebuję mleczka, toniku i jeszcze na koniec muszę umyć twarz wodą. Po całym dniu aktywności z wielkim trudem poddawałam się temu potrzebnemu zabiegowi. Więc gdy na rynku ukazał się płyn który działa jak wszystko na raz oczywistą rzeczą był wypróbowanie go.


Płyn micelarny myje i oczyszcza twarz jak woda 
Odświeża jak  tonik
Nawilża jak mleczko


Taka informacja pojawiła się na opakowaniu. Przetestowałam na własnej skórze i muszę powiedzieć iż jestem zachwycona.
Próbowałam wielu płynów, ale dopiero płyn z firmy Bielenda Ekspert czystej skóry spełnił moje wszystkie wymagania, a jakie one były : 

- Czysta skóra
-Ładnie nawilżona
-Nie podrażnia
-Nie obciąża skóry
-Dość szybko się wchłania
-Nie pozostawia tłustej warstwy na skórze
- Bez zawartości alkoholu i parabenów



Polecam bardzo serdecznie do codziennej profesjonalnej pielęgnacji cery w domowym zaciszu za atrakcyjną cenę :) 

2 komentarze:

  1. ja aktualnie jestem zakochana w płynie micelarnym z Green Pharmacy rumiankowy, jednak ten mnie zainteresował do też mam podobne wymagania jeśli chodzi o takie płyny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumiankowy ooo to pewnie jest znacznie zdrowszy dla cery. Koniecznie muszę go wypróbować. Dziękuje za wiadomość :)

      Usuń