środa, 2 listopada 2016

adidas : Pro Clear ( dezodorant) i Protect Cotton Milk ( Żel pod prysznic ) Sportowy Duet.

Witam bardzo serdecznie :)

Mój pierwszy post w listopadzie poświęcę mojemu duetowi sportowemu. 
Adidas Pro Clear ( dezodorant ) i Protect  Cotton Milk ( żel pod prysznic ) 




Nie muszę nikogo uświadamiać jak ważnym elementem higieny osobistej jest codzienny prysznic. 
Sięgamy chętnie po żele pod prysznic, które mają za zadnie nie tylko zmyć z nas bród, ale także zadbać o wygląd naszej skóry.
Trafiłam na żel pod prysznic Adidas już jakiś czas temu i mogę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona. Jestem zadowolona do tego stopnia, że to jest moja trzecia butelka. A raczej butla. 
Dlaczego mi się spodobał :
- Ma bardzo fajną konsystencję , nie za rzadką nie za gęstą
-Ślicznie pachnie jego zapach utrzymuje się w łazience nawet po kąpieli 
- Jest wzbogacony o mleczko bawełniane
-Jest bardzo wydajny
-Bez problemu rozprowadza się po skórze, szybko tworząc pianę
-Minusem jest to,że po spłukaniu, skóra nie jest jakoś rewelacyjnie  nawilżona. Producent obiecuje także, że skóra będzie elastyczna. Nie zauważyłam niczego takiego.
-Nie uczula 




Dezodorant kupiłam w promocji. Byłam ciekawa czy sprosta mojemu szaleńczemu tempu dnia i mnie nie zawiedzie. 
Muszę przyznać iż jestem miło zaskoczona :) 
-Dezodorant nie pozostawia na skórze żadnego śladu i w związku z tym nie ma śladów na białych, bądź czarnych ubraniach. Nie ma nic bardziej ohydnego niż stanik pobrudzony dezodorantem.
-Bardzo szybko się wchłania 
- Jest bardzo trwały. Na serio, rano używam i latam cały dzień. Nie pocę się, nie czuje zapachu potu ani nie czuje mokrych plam pod pachami. 
- Ten dezodorant w ogóle nie ma zapachu. Osobiście lubię jak dezodoranty lekko pachną, ten jest bez zapachowy. 
-Nie uczula




Chciałam podziękować Ci mój czytelniku za wejście na mojego bloga i za przeczytanie tego postu. Jeśli spodobał Ci się, to zapraszam do obserwacji :) 

Pozdrawiam serdecznie- Marta

3 komentarze:

  1. nie używam dezodorantów ani antyperspirantów w takiej formie, wolę takie w sztyfcie, a Dove i Lady Speed Stick ;) z adidasa mam tylko perfumę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. UBÓSTWIAM żele marki Adidas z tej serii, czasem w promocjach kupuje nawet po kilka, mają piękny zapach, konsystencje, no po prostu mój nr 1 :) Dezodorantów/Antyperspirantów nie używałam akurat tej firmy, ale może się skuszę ;)

    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń