wtorek, 15 listopada 2016

Kolejne moje stylizacje- tzw. flooring (czyli kompozycje na podłodze )

Witam serdecznie

Dziś chciałam serdecznie zaprosić Was na moje stylizacje. Na razie tzw. stylizacje podłogowe, ale od następnego postu modowego zamierzam  już na nich być.

1. Propozycja dotyczy mojej ulubionej spódnicy. Jak widzicie ma świetny intensywny kolor. Zawsze mam problem jaki kolor szpilek do niej włożyć ? A,że uwielbiam szpilki więc na zdjęciu umieściłam trzy pary. Jeśli macie ochotę możecie wziąć udział w zabawie polegającej na dopasowaniu koloru szpilek do owej spódnicy.  Zapraszam do wyrażania swojego zdania w  komentarzu




2. Propozycja dotyczy spódnicy w tzw. szkocką kratkę. Dostałam ją z samego Edynburga. Piękna czerwona spódnica w charakterystyczną kratkę zdobyła miejsce w mojej szafie :)
Szpilki z małą elegancką kokardką dopełniają całości :)





3. W latach 90-tych powstała piosenka pt : Majteczki w kropeczki :) Wiem,że pewnie większość z Was jej nie zna, ale mnie ostatnio bardzo spodobały się kropeczki. ..


6 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje! :)
    Do spódniczki z pierwszego zdjęcia założyłabym te różowe szpilki robiąc z tego taką neonową stylizację.
    Moje serce skradła spódniczka w kratkę, jest nieziemska.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te różowe szpilki są z Primarku :) podobnie jak ta spódnica. Tak się domyślałam,że ta moja szkocka spódnica Ci się spodoba ;) pozdrawiam serdecznie i w dalszym ciągu obserwuje

      Usuń
  2. Cudne butki ❤ zaobserwuje bo świetny blog! Zapraszam do mnie! https://wiczivx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu 1 wszystkie pary butów pasują do tej spódniczki.Zdjęcie 2 idealnie dobrane buty i spódnica.Do 3 ubrałabym czarne,ale to tylko moje zdanie ,każdy może mieć inne.Najważniejsze,aby dobrze się czuć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie najgorsze moja droga imienniczko, gdy wszystkie buty pasują ;) Szczerze powiem,że do kompozycji nr 2 miałam ochotę dobrać jakieś cięższe buty,ale moja miłość do szpilek zwyciężyła :)Zgadzam się z Tobą : Najważniejsze by się czuć dobrze ( no i jeszcze szczupło i kobieco i z klasą:) pozdrawiam i czekam na następne Twoje posty

      Usuń
  4. Zielona spódniczka jest bardzo fajna ;)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń