wtorek, 25 października 2016

Kosmetyczna podróż w czasie, lata 90-te

Już od dłuższego czasu chodził za mną ten pomysł po głowie. Zastanawiałam się jakie kosmetyki z lat mojej wczesnej młodości pamiętam do dziś. Wybrałam kilka z nich, mam nadzieję iż one także zapadły Wam w pamięć. Zapraszam do lektury :)


Nr.1 Dezodorant Impuls z zespołem Spice Girls na butelce i bez :)

Ręka w górę kto używał dezodorantu Impuls ? Mnie on się kojarzy zdecydowanie z latami 90-tymi i właśnie z dziewczynami ''spajcetkami'' Pamiętam, że kupowałam je w sklepie gdzie nie było możliwości podejścia do półki i trzeba było czekać na panią sprzedawczynie by je pokazała. A ile było przy tym zabawy..









Nr.2 Old Spice

Nawet po tylu latach ja wciąż pamiętam reklamę tego męskiego zapachu. Młody mężczyzna elegancki przedstawiany z oczywiście jako wzór męskości i ten slogan : Old Spice - zapach prawdziwego mężczyzny.






Nr.3 Perfumy Vanilla Fields

Zapach do tego stopnia mdlący, że od niego kręciło mi się w głowie. Miał on zapach bardzo intensywnej wanilii. Pamiętacie :)? Mnie on strasznie drażnił, ale w klasie pełnej koleżanek nim pachnących, w za nic na świecie bym się do tego nie przyznała. Że go nie znoszę :)!! Ale sentyment pozostał





Nr.4 Puder Constance Carol

Do dziś pamiętam te brązowe plastikowe pudełeczka wypełnione pudrem w kamieniu. Nie wiem jak Wy, ale ja nie potrafiłam się tym malować :) Zawsze mi coś nie wychodziło, a to czoło za ciemne, a to policzki za blade. Koleżanki dochodził do perfekcji w nakładaniu pudru w kamieniu.  A ja cieszyłam się najbardziej na świecie gdy na rynek został wprowadzony puder w kremie :) !!






Nr. 5 Błyszczyki owocowe  w kulce z Avon

Ahh pamiętacie te błyszczyki:)?? Do tego w każdej klasie były dwie reprezentantki Avonu. Obowiązkowo się zamawiało bo wiadomo to co zagraniczne lepsze a na dodatek wybór duży. Do dziś pamiętam zapach Little Dress Black :) Miałyście ten zapach ? 




Zapraszam bardzo serdecznie na skomentowanie tego posta :)? Używałyście któregoś z tych kosmetyków ? A może jakieś inne przypadły Wam bardziej do gustu :) ? Jestem bardzo ciekawa :)! 


9 komentarzy:

  1. Fajny post,ja nie używałam żadnego z tych kosmetykow ;)
    www.beautybloganeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i za miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie i z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga

      Usuń
  2. żadnego z tych produktów nie używałam, jedynie co mnie ciekawi to ten dezodorant.
    Pozdrawiam,Lu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale jestem pewna że za parę lat, też będziesz miała kosmetyki do których będziesz podchodzić z sentymentem :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy post! Ja jestem za młoda, żeby wszystko pamiętać, ale pamiętam błyszczyki, a Old Spice mój tata używa do dziś :)
    Pozdrawiam :)
    BLOG  

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Old Spice to już dziś perfum ponad czasowy :)

      Usuń
  4. pamiętne czasy świetności spice girls i avonu! ;)
    msflowless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym jeszcze dodała perfumy Currara :P
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń