sobota, 22 października 2016

Pianka do golenia Venus & Golarka Venus- Opinia

Chciałabym po krotce przedstawić historię depilacji w kilku zdaniach. 
Wiecie (moje miłe Panie ),że pierwsze ostre maszynki powstały z kamienia jakieś 30 tys lat przed n.e ! Dopiero kilkadziesiąt tysięcy lat w starożytnym Egipcie zaczęto usuwać swoje owłosienie. 
Egipcjanie mieli wiele sposobów na usuwanie owłosienia od ostrych muszelek po oszlifowane kamienie skończywszy na wosku z żywicy i miodu.  W średniowieczu nie było już zwyczaju golenia nóg. Związane to było z rozprzestrzenianiem się chrześcijaństwa. W tamtych czasach kobieta musiała zakrywać ubraniem prawie całe swoje ciało. W innym wypadku mogła zostać uznana za bezbożnicę. Dlatego też kobiety przestały pozbywać się owłosienia przez kilka kolejnych wieków.



Dziś dzięki rozwojowi cywilizacji mamy do wyboru depilacje woskiem, depilacje mechaniczne, laserowe i chemiczne. 

Próbowałam już chyba wszystkie rodzaje i choć depilacja mechaniczna ( z użyciem depilatora) powodowała iż włoski nie odrastały jak szalone to ból przy goleniu zniechęcił mnie bardzo skutecznie.
Szukałam pianki do golenia już od dłuższego czasu gdy w moje ręce wpadła pianka firmy : VENUS. 
Spodobało mi się opakowanie i zapach... Lekki, świeży i to przesądziło mój wybór. 

Pianka ma zapach melona i grejpfruta. Czyli tak jak napisałam wyżej świeży lekki przyjemny zapach. Choć za mało w nim melona jak dla mnie. Konsystencja jest gęsta dzięki czemu można ją szybko rozprowadzić co znacznie ułatwia maszynce sunąć się po nogach. Nie podrażnia skóry ,ale nie zmiękcza włosków.. 
Moje nogi po ogoleniu są ładnie nawilżone i ładnie pachną 
(przynajmniej przez parę chwil) Jest bardzo wydajna, opakowanie starcza mi na prawie rok. Cena jest przystępna.

Są dwa  minusy tego produktu. 
Pierwszy: pianka po nałożeniu na wilgotne nogi bardzo szybko się wchłania. Drugi: aplikator czasami się zacina.

Moją ulubioną golarką jest obecnie golarka z firmy Venus,
Ładnie wyprofilowana rączka ułatwia jej trzymanie pod każdym kątem, ostre ostrza plus ładny wygląd powodują,że przyjemność depilacji wzrasta :) 



              Podsumowując : w tej cenie jestem zadowolona na tyle by                                           ją polecić:)  

                                     Pozdrawiam serdecznie :) 




11 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam tych pianek, teraz mam depilator :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że jesteś zadowolona:) Dziękuje za odwiedziny ( komentarz i za obserwację) odwdzięczam się tym samym :)pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Ostatnio zaczęłam używać takiej pianki ^-^
    Pozdrawiam
    love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jakie masz wrażenia :)? Dzięki za wizytę, pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie wiem czy bym się na nią skusiła, bo miałam kiedyś żel do higieny intymnej tej firmy i mnie uczulił. Od tego czasu jestem do niej zrażona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ale to że jeden produkt Cię uczulił nie oznacza, że wszystkie z tej samej firmy -będą. Spróbuj

      Usuń
  4. Ja nie znam pianek do golenia tej firmy. Czasem kupuję takie produkty, a czasem golę na żelu pod prysznic czy odżywce, która mi się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń