piątek, 28 października 2016

ISANA PROFESSIONAL - Szampon połysk koloru brązowego. Totalne zaskoczenie !!!

Witam bardzo serdecznie

Miesiąc temu byłam u fryzjera. Moja ulubiona fryzjerka Magda zrobiła mi na włosach ciekawą mieszankę blondu. Miałam robione pasemka, a między nimi miałam położoną farbę właśnie blondu.
W trakcie rozmowy dowiedziałam się, że teraz włosy blond, nie ważne czy farbowane czy rozjaśniane powinno się myć szamponem ( UWAGA !! :) do włosów ciemnych !

Jak to do ciemnych :)? Moje zdziwienie było ogromne, przecież one są jasne. - Zaufaj mi. Szampon do ciemnych włosów np. brązowych w piękny sposób podkreśli blond, włosy nie stracą koloru.


Zaufałam bo Magda  ( moja fryzjerka ) co chwila jeździ na jakieś szkolenia, w wolnym czasie przeczesuje internet w poszukiwaniu nowości fryzjerskich. Więc ona wie co mówi. 
W tamtym tygodniu skończył mi się mój szampon do włosów i nie do końca zadał egzamin w moich oczach. Moje piękne blond pasemka zaczęły się w małym stopniu zmieniać barwę. Pomyślałam, że teraz jest czas by kupić szampon do brązowych włosów. 

Poszłam do Rosmanna i wybrałam z półki szampon ISANA szapon połysk koloru brązowego. Z karmelem i ekstraktami z kakao i orzechów włoskich. Bez silikonów ! Zapłaciłam za niego : 5,95 zł( był w promocji :)  Następnego dnia pomyślałam raz kozie śmierć. Wlałam go najpierw  na rękę i zamarłam. Piękny czekoladowy kolor, konsystencja taka jak karmelu, a zapach.... Achhh -piękny. Słodki, czekoladowy. Dla mnie osoby, która jest wiecznie na diecie taki zapach to wielki bonus ( i najważniejsze,że od niego się nie tyje ;) 


Natychmiast zmoczyłam włosy i nałożyłam na nie szampon, który w oka mgnieniu rozprowadziłam po włosach. Szampon  bardzo szybko się spienia, jest wydajny, Czy o zapachu już wspomniałam :)?

Po umyciu , lekkim wysuszeniu byłam przygotowana na rozczesywanie swoich kołtunów. Specjalnie nie nałożyłam odżywki bo byłam ciekawa czy uda mi się bez niej rozczesać łatwo włosy. Kolejne zaskoczenie , dość łatwo je rozczesałam bez wyrywania całej garści włosów. Moje włosy po uczesaniu nie były przyklejone do głowy tylko lekko odstawały do góry. Lekko je jeszcze  podniosłam palcami do góry i oto jaki to dało to efekt !! Wspaniały- włosy podniesione bez modelowania !!




A jak już wyschły myślałam,że zemdleje ze szczęścia- mój piękny kolor wrócił, tak jakbym wyszła od fryzjera wczoraj ! :) - minus ten odrost ;) 




Podsumowyjąc szampon ISANA to jeden z najlepszych jakie miałam do tej pory. GORĄCO POLECAM !!! 




10 komentarzy:

  1. miałam wersję do włosów czerwonych i była ok, ale potem coś pozmieniali i teraz szampony Isana mi nie pasują tzn. moje włosy ich nie lubią ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to właśnie jest, nie rozumiem. Jak jest dobry kosmetyk -chwila moment i tak go zmienią,że już w za nic na świecie nam nie pasuje:)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że do mycia włosów blond sprawdzi się szampon do włosów ciemnych. ;o Ciekawe jakim szamponem ja powinnam zacząć myć, jak jestem szatynką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu i tu Cię zaskoczę- powinnaś myć włosy szamponem dla włosów rudych, czerwonych :) Moja siostra pofarbowała włosy na piękny brąz z paroma rudymi pasemkami,i fryzjerka poradziła jej myć w takim szamponie :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja już od jakiegoś czasu myję głowę szamponem do włosów ciemnych :) wyczytałam o tym gdzieś w Internecie i sprawdza się.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci pasuje :) dzięki za wizytę i za komentarz

      Usuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym, jest to dla mnie bardzo pomocna wskazówka, gdyż jutro będę rozjaśniać włosy na bardzo jasny blond, a zależy mi na tym aby kolor nie wyblakł. Ahh, kocham takie zapachy. Bardzo niedrogi szampon jak na takie właściwości. Nie mogę doczekać się kiedy to będę miała okazję go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszelki wypadek możesz o ten szampon zapytać fryzjera,ale sądzę że będzie ci pasował. Daj znać jak już zmienisz kolor włosów;)

      Usuń
  5. Nie farbuję włosów i nie planuję, gdyż uwielbiam swój kolor, więc nie potrzebuję tego typu szamponów :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń