poniedziałek, 31 października 2016

Zagraniczne Nowości Kosmetyczne :) Zachorowałam na połowę produktów !!:)

Witam

Dziś chciałabym pokazać nowości kosmetyczne sprzedawane poza granicami naszego kraju. Aż mnie serce boli bo WSZYSTKIE chciałabym spróbować i to najlepiej od razu. 



Nr. 1 Luxe Eye Edition Shadow & Long Wear Gel Eyeliner Palette - Bobbi Brown . Cena : 75.00 USD



2. SEPHORA COLLECTION  Color Wonderland Eyeshadow Palette  cena : 59.00 USD







3. Wander Beauty  Prone to Wander Lipstick Set : 49.00 USD



4. Josie Maran  Glowing Argan Oil Skincare Essentials : 36.00 USD do cery : normlanej, mieszanej i suchej 




5. Guerlain  Météorites Illuminating Powder Pearls  Cena : 65.00  USD






6. Tarte  Amazonian Clay Blush Palette Color Wheel  cena : 44.00 USD




7. SEPHORA COLLECTION  Blush, Bronzed and Ready to Glow! Face Palette Cena : 32.00 USD





8. Fresh  Mini Mask Spa Cena : 93.00 dolary USD



9. Laura Mercier  Candleglow Sheer Perfecting Powder  Cena : 38.00 USD





Dla mnie absolutną sensacją jest nr.1  są te kolorowe kuleczki 
( nr 5 ) Strasznie jestem ciekawa jak one wyglądają na twarzy :) !! A poza tymi kulkami to wszystko chce spróbować :) !!

Zapraszam do obserwowania mojego bloga w najbliższym czasie będą ciekawe i modne propozycje sylwestrowe :) 


Pozdrawiam serdecznie- Marta


6 komentarzy:

  1. same perełki ;) mnie też kuszą perełki, cienie z Sephory i Bobbi Brown :P fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta Bobbi Brown jest po prostu fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde, fajniutkie te rzeczy :D obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Aniu za obserwację:) pozdrawiam serdecznie

      Usuń