poniedziałek, 3 października 2016

Lakier do paznokci- Incredible Gel, Wibo

Mój pierwszy post, moja pierwsza kosmetyczna recenzja...

Kupiłam lakier do paznokci firmy Wibo bo uwielbiam czerwienie szczególnie na paznokciach. Ponad to producent obiecał mi iż lakier wytrzyma 10 dni. I cena była naprawdę rozsądna. To wszystko spowodowało iż lakier wylądował w moim koszyku. W zeszły piątek pomalowałam nim paznokcie , efekty widać na zdjęciu poniżej.



Dwie warstwy są potrzebne by uzyskać intensywny kolor, łatwo się go nakłada, szybko schnie,
Jestem bardzo ciekawa jak będzie się prezentować po 10 dniach. Mam go 4 dni i jak na razie - zero odprysków, zero jakichkolwiek ubytków. Za 6 dni pokażę jak wygląda na paznokciach.
Zapraszam do obserwowania wyników mojego eksperymentu :)

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię tą serię lakierów ;) U mnie bez problemu wytrzymuje 7 dni przy użyciu bazy oraz top coat z serii Incredible Gel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ją także polubiłam. Za fajną żelową konsystencje, ładne kolory oraz za trwałość. U mnie ten lakier wytrzymał 6 dni. Co samo w sobie jest rekordem:) Ja nie używałam bazy więc pewnie dlatego wytrzymał 6 dni. Dziękuje Ci bardzo za odwiedziny, i za komentarz. I za porady. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń