wtorek, 4 października 2016

Bielenda Krem Opatrunek do rąk - opinia

Posiadam bardzo suchą skórę. Przed urodzeniem dzieci jeszcze nie było dramatu. Kremy dość dobrze dawały sobie radę z moją skórą- przynosząc ukojenie. Od kiedy zostałam mamą i  zaczęłam myć ręce 20 razy na dzień, skóra na moich rękach bardzo się wysuszyła. Próbowałam wielu kremów z górnej półki jednakże efekty odczuwałam tylko chwilę. Do momentu w którym postanowiłam dać szansę produktowi firmy Bielenda.


Jestem zachwycona tym kremem i bardzo zaskoczona, skóra na moich dłoniach- po nałożeniu -jest nawilżona i gładka. Znikło uczucie suchości i pieczenia. Konsystencja, zapach i wchłanianie się oceniam  na piątkę. Cena jest też atrakcyjna
( około 6 zł ) Wszystko to sprawia iż krem jest warty uwagi. Polecam !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz