poniedziałek, 24 października 2016

Honeymania -The Body Shop, krem do rąk.

Moja przesuszona skóra na dłoniach domagała się nawilżenia. Gdy w moje ręce wpadł krem do rąk z firmy: The Body Shop  o pięknej nazwie : Honeymania postanowiłam dać mu szanse.
I oczywiście się nie zawiodłam:)

Krem ma bardzo ładne opakowanie, małą tubkę dzięki czemu zmieści się ona w każdej torebce bądź kieszeni. Co jak sami wiecie jest dość ważne. Kolor beżowy, i pięknie pachnie kwiatami i miodem.
Podoba mi się skala tego zapachu, nie jest ani za słodki ani nie jest mdły. 


Ma  lekką konsystencje ,dzięki czemu szybko się wchłania pozostawiając skórę gładką , miękką i miłą w dotyku. Nie pozostawia na skórze tłustych plam. Jedyne na co trzeba zwrócić uwagę on nawilża skórę przez 2-3 godziny, ale mając na uwadze konsystencje, zapach i wygląd opakowania, nie mam nic przeciwko temu ;) 
Idealny dla suchej skóry. Polecam bardzo serdecznie


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Skuś się :) Warto, serdecznie polecam:) Dziękuje za obserwacje odwdzięczyłam się tym samym:) pozdrawiam i zapraszam częściej:)

      Usuń