piątek, 6 stycznia 2017

Avon Glow, brązujące kulki do twarzy. Odcień ciepły.

Z kosmetykami firmy Avon spotykałam się wielokrotnie. Z różnym wynikiem. Jedne podobały mi się bardzo, drugie lądowały w koszu po jednym użyciu. Brązujące kulki do twarzy są jednym z moich ulubionych produktów z tejże firmy. W poście poniżej postaram się przekonać sceptyków iż warto je kupić.



Kulki znajdują się w okrągłym plastikowym opakowaniu. Przykryte grubą gąbką. Gdy otwieramy pudełko i zdejmujemy gąbkę dolatuje do nas bardzo ładny cytrynowo-słodki zapach. Kuleczki są w odcieniach ciepłego brązu, beżu i kremu. Nakłada się je na pędzel łatwo, szybko i przyjemnie. Plusem jest to iż  " nie obsypują " się z twarzy. Utrzymują się na twarzy przez długi czas,dzięki czemu makijaż na  twarzy wygląda świeżo i elegancko przez cały dzień. 


Polecam je serdecznie

6 komentarzy:

  1. Słyszałam o tych kulkach, że są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama takich używa :) Bardzo je lubi.

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem konsultantką w avonie i większość rzeczy polecam :)
    Pozdrawiam i obserwuję!
    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te perełki <3

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej szybko się nie skusze, mam swoje bronzery, które mi odpowiadają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio myślałam czy kupić te kulki, ale Ty mnie przekonałaś że są świetne i muszę je mieć! :)
    Ps. masz piękny uśmiech!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń