piątek, 14 października 2016

Juicy Color pomadka Wibo. Zapraszam na recenzję.


Kupiłam tę pomadkę bo chciałam spróbować czegoś nowego. Firma Wibo dotychczas z niczym mi się nie kojarzyła, a że cena była atrakcyjna pomyślałam : dlaczego nie ? 

Muszę przyznać iż w swojej ocenie jestem tak pół na pół 



Plusy :
+ Jestem zachwycona kolorem ( słodki brąz )
+ Bardzo ładnie pachnie
+ Opakowanie wygląda bardzo ładnie i porządnie 
+ Pomadka jest malutka więc wszędzie się zmieści ( wierzcie mi to ma znaczenie :) ) 
+ Dzięki temu,że jest dość wąska nie ma problemów z nałożeniem jej na usta
+ Konsystencja jest kremowa ( pomadka zawiera masło shea ) dzięki czemu ładnie nawilża usta
+ Atrakcyjna cena ( Ja kupiłam ją w promocji za nie całe : 6 zł. Orginalna cena to nie całe : 12.00 zł) 



Minusy:
- Pomadka podkreśla skórki po jakimś czasie
- Jest nie trwała. Pozostaje na ustach około 2-3 godzin. Szkoda, że nie jest trochę bardziej trwalsza. 
- Kiedy chcę poprawić miejsca, gdzie pomadka zeszłą, na ustach tworzą się kolorowe grudki.




















Jeśli nie przeszkadzają wam minusy to będziecie bardzo zadowoleni z tej pomadki. Ja kupiłam ją w kolorze brązowym, ale firma Wibo dała nam wybór w postaci pięciu innych odcieni. 


Zdjęcie pochodzi z strony: wibo.pl


Pozdrawiam serdecznie. 



8 komentarzy:

  1. chciałam ją kupić, ale jednak wole matowe szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co ona nie jest aż tak świecąca, więc być może trafiłaby w Twój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zupełnie nie przedstawiłaś koloru. Zdjęcia ze stron rzadko kiedy oddają faktyczny stan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Masz rację. Będę pamiętać o tym następnym razem.

      Usuń
  5. Osobiscie bardzo lubie firme wibo.Nie mam akurat tej pomadki ale tej firmy mam inne i chwale je :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinnaś ją spróbować:) Najlepiej od razu ;) pozdrawiam serdecznie i dziękuje za wizytę:)

      Usuń