środa, 12 października 2016

Gucci Guilty, perfumy. Opinia

Miliony kobiet na całym świecie poszukują idealnego zapachu. Takiego który odzwierciedliłby je same. Moje poszukiwania idealnego zapachu zostały zakończone sukcesem.  Znalazłam swój ideał.



Gucci Guilty jest bardzo ciekawą mieszanką zapachową. Pachnie mrocznie, uwodzicielsko, tajemniczo. Czuć w nich mandarynkę, różowy pieprz, lilię i ambrę.

Dzięki nim czuję się władcza, pełna energii. Wyzwolona i elegancka. Kobieca.

Każdego dnia zakochuję się na nowo w tym zapachu, który pozostaje ze mną przez cały dzień.

Polecam :) 

4 komentarze:

  1. mało zdjęć, troszkę mało też opisu, ale jest dobrze ;) podobają mi się perfumy Gucci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci serdecznie za konstruktywną krytykę.Biorę sobie do serca i od następnego posta wprowadzam zmiany:) Pozdrawiam Cie serdecznie:)

      Usuń
  2. gucci to dobre perfumy jednakowoż jako taka baze zapachowa to wole chanel. są delikatne a takie lubie. :)
    zapraszam do mnie http://sportowyblogewy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie :) dziękuje za komentarz. Byłam u Ciebie na blogu i bardzo mi się podoba. Dodałam się do listy obs i Ciebie też do tego namawiam :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń