wtorek, 13 grudnia 2016

LUXURY PARIS -luksusowy krem-serum do rąk i paznokci. Czyżby ?

Jestem bardzo zawsze bardzo chętna by wypróbować nowości kosmetyczne. Te "zwykłe " jak i te luksusowe. Gdy zobaczyłam na półce to cudo, postanowiłam iż obowiązkowo trzeba je sprawdzić. 
Już w sklepie otworzyłam tubkę wydobyłam z  niej troszkę kremu. Zapach obłędny, ładnie i szybko się wchłania i nawilża dość dobrze



Byłam bardzo zadowolona z siebie iż udało mi się kupić takie luksusowe cudo. Luksusowy krem-serum do rąk i paznokci. Z dodatkiem olejku makadamia. Z tyłu na opakowaniu oczywiście wszelkie ochy i achy. I jaki ten krem wspaniały i ile ma witamin.. Kurcze bardziej zdrowy niż sałatka owocowa. Hmm. Cena mnie nie zabiła : 7.99 w sumie była to promocyjna cena, ale pomyślałam że przecież mi się też należy chwila luksusu. Choćby tylko na dłoniach...


Od lat walczę z swoją przesuszoną skórą. Tak to moja wina,że w swojej młodości odpowiednio o nią nie dbałam. Teraz mam za swoje :) W poszukiwaniu odpowiednich kosmetyków kieruję się wieloma zasadami, Nr 1 : uczucie nawilżenia dłuższe niż 3 godziny. I potem oczywiście cała reszta, taka jak m.in : zapach, konsystencja, wchłanianie, elastyczność skóry, opakowanie ( i wszystko co jest na nim napisane ) Jak krem serum poradził sobie z  nawilżeniem mojej skóry ? Nijak powiedziałabym.


Byłam przekonana iż znalazłam cudowny krem. W ładnej tubce i za rozsądną cenę. Cóż. Krem tak szybko się wchłania iż po godzinie moja skóra znów jest sucha ! A przecież to ma być krem-serum, czyli kosmetyk który dzięki swojej zawartości potrafi zdziałać cuda. Żeby było zabawniej krem jest do suchej i bardzo suchej. Według mnie to powinien być krem do rąk do skóry normalnej. I wtedy było by ok, Nie wiem na co liczył producent umieszczając taką informację na opakowaniu. 
I teraz jestem w kropce. Ponieważ wszystkie inne moje wymagania ten krem spełnił. Ładnie pachnie ( tak jak pisałam wyżej) ładnie i szybko się wchłania. Ma ładne eleganckie opakowanie ( można by rzec luksusowe )Cena jest atrakcyjna, tylko nie nawilża tak jak powinien. Ocenę tego produktu pozostawiam w Waszych rękach.  

9 komentarzy:

  1. Miałam go - zapach miał piękny z tego co pamiętam. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno znajdziesz sposób na skórę, muszę kupić to mojej dziewczynie by mogła to sprawdzić i wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz jej kupić, ciekawa jestem jej zdania :) Ja już znalazłam krem do rąk dla mojej suchej skóry rąk. To krem kompres z firmy Bielenda:) krem jest rewelacyjny i w bardzo niskiej cenie ( 4.99 bez promocji) Dziękuje Ci za wizytę i za komentarz

      Usuń
  3. eveline ma ogólnie fajne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam żadnych kremów tylko gliceryny na dłonie. NIe zależy mi na zapachu tylko na nawilzeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię kosmetyki tej firmy. Kochana może spróbuj nakremować łapki i włożyć je do jednorazowych rękawiczek foliowych i trzymaj tak przez 15 min :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy tego kremu, ale dobrze wiedzieć że nie do końca warto w niego inwestować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka dni temu byłam w Paryżu i kupiłam identyczną figurkę wieży! :D
    A co do kremu nie używałam, ale raczej nie zamierzam go testować.
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to produkt bez którego nie mogłabym funkcjonować! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń