środa, 18 stycznia 2017

Róz ( Miss Sporty) i brązer ( Wibo) sprawdzcie jak się spisały :)?

Od dawna w mojej kosmetyczce brakowało mi rozświetlacza do twarzy oraz dobrego różu. Więc gdy wpadły mi w oko rozświetlacz z firmy Wibo oraz róż od miss sporty postanowiłam je kupić . Oba kosmetyki bardzo ładnie się rozprowadza po twarzy. Nie będę więcej nic pisać na ich temat, tylko podłączam zdjęcia na których jestem nimi pomalowana







Do mojego pełnego makijażu użyłam następujących kosmetyków : 


Bielenda podkład do twarzy

Cienie od Live London ( recenzja w najbliższym czasie ) 

Tusz do rzęs od Estee Lauder

Róż od firmy Miss Sporty

Rozświtlacz od fimy Wibo 

Pomadka od fimy Wibo




3 komentarze:

  1. mam rozświetlacz z Wibo i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wibo i jest okej :)


    Pozdrawiam serdecznie
    http://natalena-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wibo, ale miss sporty jak dla mnie również okej :P

    OdpowiedzUsuń