sobota, 28 stycznia 2017

Perfecta Body Krem-maska do rąk przeciwzmarszczkowy

          Kierując się wyborem kremu do rąk szukam kremu który nawilży moje dłonie. Będzie ładnie pachniał i będzie przystępny cenowo. Krem do rąk od Perfecta Body skusił mnie tym iż ma w sobie nici 4D. 
          Byłam ciekawa czy ten atut podziała w jakiś sposób na moją dłonie. 



          Już w sklepie otworzyłam tubkę, moich oczom ukazał się piękny pastelowy kolor kremu. Do tego pięknie pachnie. Ale to tylko dodatkowe plusy. Posmarowałam nimi dłonie, krem bardzo szybko wchłonął się w skórę, pozostawiając ją nawilżoną, elastyczną i giętką. 
           I do tego ten zapach...



      Stosuje ten krem już od dwóch tygodni i muszę Wam powiedzieć,że stan moich paznokci także się poprawił. Moje paznokcie mają tendencje do łamania się, a jeśli dodacie to tego obowiązki domowe nie mam za bardzo szans na długie, mocne i ładne paznokcie. 
      Używając ten krem moje paznokcie przestały się łamać. Nie są długie, ani mocne, ale  widzę poprawę. Wiem,że są naturalne sposoby na by paznokcie rosły długie, ale ja z braku czasu przestałam je stosować. 
       A może macie jakiś cudowny sposób na ładne paznokcie ?  Dodatkową zaletą tego kremu jest cena ( około 6 zł za sztukę ) 


Polecam Wam bardzo serdecznie ten krem. Wiem, że się nie zawiedziecie. Dziękuje za odwiedziny na blogu :) 

3 komentarze:

  1. Powiem szczerze że nie widziałam nigdy tego produktu ! :) Ale brzmi nieźle - gdybym nie miała zapasu kremów to bym sięgnęła ;)
    Ja na świetne paznokcie używam Serum z Indigo ! :) Serdecznie polecam ;)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. O pierwsze widze ten krem ale myślę że przy następnych zakupach kupię go mamie na urodziny bo akurat się zbliżają i ma problemy ze skóra na rękach strasznie się wysusza jej :/ Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń