wtorek, 3 stycznia 2017

Szampon do włosów Schwarzkopf z ekstraktem z kawiora

Kupiłam ten szampon ponieważ chciałam trochę luksusu. A co. Przekonało mnie ładne opakowanie, piękny zapach i oczywiście ekstrakt z kawioru.


Po nałożeniu na włosy, bardzo pozytywnie zaskoczył mnie zapach. Nieziemski. Miałam nadzieję iż choć trochę z tego zapachu pozostanie mi na włosach. Jest bardzo wydajny, tylko mała jego ilość pozwoliła mi już na umycie moich włosów. Kolor perłowy. Byłam ciekawa dalszych efektów.


Bardzo fajnie się rozczesuje, nie nakładałam na włosy odżywki, więc byłam ciekawa czy rozczesanie moich włosów dostarczy mi jakiś problemów. Okazało się iż nie miałam żadnych problemów. Włosy mi się bardzo ładnie układały już gdy były mokre. Gdy wyschły ładnie mi się podniosły, nie były oklapnięte. A to ważne nie musiałam ich modelować, tylko wysuszyć.


Muszę przyznać iż czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tego szamponu i odżywki. Nie do końca je rozumiałam. Owszem szampon spisał się na piątkę, ale czegoś mi jeszcze brakowało. Za drugim razem wszystko było dokładnie tak jak za pierwszym z tą różnicą iż nałożyłam odżywkę na końcówki i muszę przyznać iż efekt był zdumiewający.

I myślę iż w tym tkwi cały sekret,. Kupując ten szampon koniecznie trzeba kupić odżywkę najlepiej do kompletu i wtedy będzie widać efekty. Koszt szamponu i odżywki ( bez promocji ) około : 46 zł. Myślę iż za tą cenę można kupić coś znacznie tańszego i uzyskać taki sam efekt.

3 komentarze:

  1. Będę musiała spróbować tego kompletu jak tylko wykorzystam swoje zapasy kosmetyków :) Czasem dobrze wydać więcej jeśli ma się pewność jakości http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym sprawdziła ten kosmetyk :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś już słyszałam, że ten szampon dobrze się sprawdza! Jak tylko skończę mój dotychczasowy to na pewno wypróbuję :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń