poniedziałek, 5 grudnia 2016

Milion Dollar Lips błyszczyk i kredka do ust- Wibo :)

W porze jesiennej mam wielką ochotę na odrobinę czerwieni. Która kojarzy mi się z ciepłem, pięknem i energią. Czyli tym czego mi zazwyczaj brakuje podczas zimnych mokrych i ciemnych jesiennych dni.


Wybierając produkty Wibo zależało mi na trwałym kolorze (naklejka na produkcie sama wpadła mi w oko) Więc, nie pozostawało mi nic innego jak tylko zakup.Muszę przyznać iż trzyma się ustach bardzo długo, i co jest najważniejsze nie pozostawia śladu na szklance. 


Co mnie osobiście doprowadza do szału. Rozprowadza się dość łatwo, ale uwaga jest jeden mały problem. Jeśli będziecie chciały ją zmazać po złym ówczesnym jej nałożeniu, możecie napotkać na opór. 

Ja wyjechałam za kontur ledwo nie zauważalnie, próbowałam ją ścierać. Udało mi się pozbyć dużej części, ale czerwone zabarwienie pozostało. Na nic się zdało tarcie płynem micelarnym. Bordowy odcień pozostał. Co widać na poniższym zdjęciu.


To wszystko pokazuje jak trwała jest ta szminka, uważajcie  na to moje miłe Panie. Cena jest przystępna (około 13 zł) także można ją śmiało kupić, opcjonalnie są jeszcze inne barwy do wyboru, gdyby moja czerwień nie przypadła Wam do gustu.

Polecam :)

8 komentarzy:

  1. O jejciu *-* Ślicznie Ci w tym kolorze. Wibo to genialna firma polecamy ją każdemu, a przede wszystkim lakiery do paznokci. Wiemy, że to głupie, ale masz piękny uśmiech-Takie proste zęby każdy by chciał mieć :o Super recenzja, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te pomadki z Wibo mam już sporo odcieni :)
    BUZIAKI Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek idealny, muszę spróbować :)

    Jako że piszesz w tematyce mi bliskiej a ja szukam nowych blogów do listy czytelniczej- obserwuję. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądny kolorek!
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek ja z tej samej serii mam kolorek nr 3 :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek. Będę musiała ją zakupić, skoro jest niedroga i nie zostawia po sobie śladów na szklance, to dla mnie ważne. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, z chęcią wypróbuję te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń