piątek, 16 grudnia 2016

Perfecta Professional Odnowa Genów Młodości ( 35+) -opinia

Kończąc trzydzieści pięć lat miałam mały dylemat ? Jakiego kremu mam używać ? Czy tego dla kobiet po 30-tce czy już tego po 40 (!!) Nie chciałam jeszcze kupować kremu dla cery po 40-tce wydawał mi się za mocny. Poza tym jeszcze się nie do końca oswoiłam z myślą że mam skończone 35 lat :)  
Z pomocą- nieświadomie- przyszła mi firma Perfecta Professional  z swoim kremem dla kobiet właśnie  po 35-tym roku życia.


Co za ulga. Od razu spakowałam go do koszyka. Wiedziałam co się znajduje na opakowaniu, słodkie obietnice że moje zmarszczki  choć małe, znikną jeśli nie w 100% to chociaż w 80%. Nie za bardzo chciałam w to wierzyć. 


Opakowanie kremu jest w fajnym zgrabnym słoiczku, tutaj nie ma jakiś niespodzianek. Jego wygląd nie odbiega od pozostałych kremów sprzedawanych na rynku. Otworzyłam go i do mojego nosa dobiegła przepiękna woń... 


Konsystencja kremowa bardzo lekka,bardzo ładnie rozprowadza się po twarzy, tutaj także nie spotkała mnie żadna niespodzianka. Bardzo fajnie się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoczki na skórze. W sumie po pierwszych paru razach nie byłam ani zachwycona ani zniechęcona. Ale producent mi obiecał : 

FENOMENALNY EFEKT PRZECIWZMARSZCZKOWY JUŻ PO 14 DNIACH. 


A co mi szkodzi. I tak nie mam innego kremu.  Przez 14 dni stosowałam go regularnie w dzień i noc. Piętnastego dnia spojrzałam BARDZO Krynicznie w lustro. Moje zmarszczki (choć małe) w 80% zostały wypełnione !!! 
Nie mogłam ich za bardzo dostrzec !!!! 
Szkoda,że nie zrobiłam zdjęcia swojej twarzy przed i po, bo teraz miałabym w ręku twardy dowód na to iż ten krem działa ! Poza tym moja skóra zyskała na elastyczności, Jest bardzo ładnie nawilżona. Krem ładnie redukuje oznaki zmęczenia. Jestem bardzo zadowolona z tego kremu szczególnie,że jego cena nie przekracza : 20,00 zł (cena bez promocji) Podoba mi się także to że krem jest przeznaczony do użytku w ciągu dnia jak i na noc. Taka podwójna ochrona za  pojedynczą cenę. 
Moje miłe Panie po trzydziestce piątce- to krem dla Was 

POLECAM BARDZO SERDECZNIE :) pozdrawiam Marta

2 komentarze:

  1. ciężko uwierzyć w takie działanie po 2 tygodniach,ale chyba sama zakupię i sprawdzę na sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że u Ciebie zadziałał :) mnie narazie nie potrzebny zaś ciekawie przygotowana recenzja ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń