środa, 21 grudnia 2016

BEBAUTY odmładzający krem do rąk, dla skóry suchej i zniszczonej. Biedrona.BARDZO TANI !!

Drogie Panie to już drugi mój kosmetyczny zakup z Biedronki. Jestem coraz bardziej zaskoczona tym iż można tam dostać dobrej jakości kosmetyki za przysłowiowe grosze. Dwa tygodnie temu kupiłam dla siebie żel pod prysznic z firmy OCEANIA właśnie w Biedronce za cenę : 2.99 . Jeśli ktoś z Was nie czytał mojej recenzji o tymże żelu zapraszam TUTAJ :)


Krem do rąk kupiłam bo skusiła mnie jego bardzo niska cena w stosunku do tego co znajduje się w jego składzie. Firma BEBAUTY postawiła na jakość. Jest to dla mnie jakość przez duże J. 
W kremie nie znajdziecie :
* sztucznych barwników
* alergenów

Krem posiada :
* hipoalergiczną formułę

I jest : 
* testowany dermatologicznie na skórze wrażliwej


Dalej nie ma niczego czego bym się nie spodziewała. Krem nawilży moją skórę i spowoduję iż będzie wyglądała ładnie, młodo. Zapobiega powstawaniu oznak starzenia się skóry, zmniejsza widoczność zmarszczek (to już drugi krem który w ostatnim czasie tak do siebie namawia)



Formuła zawiera :


kreatynę, kompleks koenzymu Q10, lecytyny i karnityny, kwasy AHA, glicerynę,flirt UV.

Krem w konsystencji taki jak standardowe kremy. Kolor biały, wchłania się bardzo ładnie i przez jakiś czas utrzymuje się na skórze bardzo ładny zapach, którego jednak  nie potrafię określić.  Najważniejsze jest jednak to iż krem poradził sobie wspaniale z nawilżeniem mojej bardzo suchej skóry. Jestem nim zachwycona. Do tego stopnia iż teraz będę używać tylko TEGO! Krem potrafi utrzymać odpowiedni poziom nawilżania przez 4 do 6 godzin! A to już u mnie sukces :) Cena kremu to tylko: 3,25 za 125 ml tubki kremu.  Wcześniej używałam kremu od firmy Bielenda. Krem również bardzo dobrze nawilża, ale jest w mniejszej tubce ( 75 ml ) za większą cenę : 4.99 


J

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny krem. Ja na razie używam z Yves Rocher, ale ten też wypróbuję! ;-)
    Ps. Pytałaś mnie o szampon Hask. Kupiłam go w Leicester w drogerii Beauty Queens Cosmetics. Ale z tego co wiem w drogerii Hebe też on podobno jest. Tutaj możesz go kupić przez sklep internetowy: https://biutiq.pl/szampon-z-olejem-arganowym-odbudowujacy-355-ml.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotka za wizytę i za informację. Bardzo chętnie wypróbuje ten szampon. Przy najbliższej okazji😃 pozdrawiam serdecznie. A krem konieczne spróbuj !

      Usuń
  2. Nie lubię kremów do rąk. A może nie tyle co nie lubię a po prpstu nie potrafię się nauczyć ich systematycznie stosować ;-) przez co wszystkie zalegają mi gdzieś na szarym końcu polki

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś używałam ale nie spisał mi się na tyle bym do niego wróciła. ale co kto lubi:D obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wersję czerwoną i mile wspominam. Niska cena i dobra jakość :)

    OdpowiedzUsuń