środa, 7 grudnia 2016

Żel pod prysznic - OCEANIA ( Biedronka ) Bardzo tani !

Nigdy nie spodziewałam się, że kosmetyk z Biedronki może mi się spodobać. Owszem zdarzało mi się kupować kosmetyki w Biedronce, ale to były kosmetyki znanych marek. A tu proszę, żel pod prysznic od nieznanej firmy OCEANIA za cenę : 2.99!!!


Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to duża butla, (500 ml) potem ładne kolorowe opakowania. Powąchałam wszystkie dostępne butle. Musze przyznać iż wszystkie pachną prze-pięknie. Jest ich w sumie pięć. Ja skusiłam się na zapach z algami morskimi. Chociaż najchętniej wzięłabym wszystkie :) Cena zbiła mnie z nóg : 2.99 !! Jest to cena startowa i spodziewam się,że  w późniejszym czasie będą w znacznie wyższej cenie. Byłam ciekawa coraz bardziej...


Spotkało mnie zaskoczenie, ogromne. Konsystencja jest bardzo ciekawa, gdy nakłada się go na rękę wygląda trochę jak galaretka,natomiast już po chwili jest gęsta. Świetnie się rozprowadza,bardzo szybko powstaje piana, jest BARDZO wydajny i ładnie pachnie :) 


Producent obiecuje iż moja skóra będzie aksamitna, nawilżona itd... Powiedziałabym standard. Po kąpieli nie spodziewałam się cudów w sferze nawilżenia, elastyczności. Ale muszę powiedzieć iż moja skóra była dość dobrze nawilżona nie była super elastyczna, ale nie była też wysuszona. Coś pomiędzy. 
Biorąc pod wagę wszystkie za i jeden nie do końca sprzeciw. Wystawiam temu produktowi bardzo dobry z małym minusem. Będę obserwować ten żel i jego cenę. Jestem ciekawa jaka ona będzie w późniejszym czasie. 
Jak na razie polecam ! myślę iż warto :) 

Uzupełnienie: Gdy kupowałam ten żel było go dużo, po dwóch dniach została 1/3 zapasów. Spieszcie się moje miłe Panie :)  


2 komentarze:

  1. Nie stosowałam, ale w sumie czemu nie spróbować <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam, mają piękny zapach. :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń