środa, 1 lutego 2017

Comfort + Krem kompres (do stóp) i krem maska (do rąk) od Bielenda

      Uwielbiam krem do pielęgnacji rąk i stóp od Bielenda. Więc nikogo nie powinno zdziwić iż postanowiłam wypróbować oba te kremy. Oczywiście nie na raz ;) 



                     Krem Maska do rąk dla przesuszonych dłoni. 
Kolor biały, ładnie się wchłania,posiada w 10% masło shea. Muszę Wam napisać iż krem nie zrobił na mnie jakiegoś rewelacyjnego wrażenia. Taki sobie. Ani dobry ani zły. Miałam "zielony" krem z tej serii i on był rewelacyjny. Świetnie się wchłania i utrzymuje skórę nawilżoną na długie godziny :)




           Natomiast krem do stóp uważam za bardzo dobry. Po nałożeniu na skórę od razu przynosi ukojenie w postaci chłodu :) Jest to bardzo przyjemne uczucie które trwa ładnych parę minut. 
           Poza tym bardzo ładnie pachnie,szybko się wchłania nie pozostawiając na skórze tłustej powłoczki. Utrzymuje skórę nawilżoną przez dość długi okres czasu. 
          Wszystko to razem wzięte powoduje iż krem jest godny polecenia :) 




Bardzo serdecznie dziękuje za odwiedziny na moim blogu :) 

2 komentarze:

  1. A ja własnie szukam kremu do stóp. Szczególnie jeśli nie zostawia tłustej powłoczki która jest moją zmorą w tego typu kremach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli krem ma masło shea to kupuję go od razu mam jakiegoś chopla na punkcie masła shea :)

    OdpowiedzUsuń